Lapsed õpivad matemaatikatunnis numbreid.
“Noh, Juku, mis tuleb pärast kümmet?”
Juku mõtleb veidi ja vastab siis:
“Kui isa kodus ei ole, tuleb pärast kümmet…”
Loe edasiLapsed õpivad matemaatikatunnis numbreid.
“Noh, Juku, mis tuleb pärast kümmet?”
Juku mõtleb veidi ja vastab siis:
“Kui isa kodus ei ole, tuleb pärast kümmet…”
Loe edasiJuku läheb esimesse klassi, aga juba esimesel päeval teatab:
“Õpetaja, ma olen liiga tark esimese klassi jaoks, viige mind parem kohe kolmandasse klassi.”
Õpetaja läheb koos Jukuga direktori juurde ja seletab direktorile Juku palvet.
Loe edasiMiks mitte hakata arendama ka sellist ideed. Õpilastele kindlasti meeldiks…
Loe edasi“Juku, miks sa ajalugu ei õpi?” uurib õpetaja.
“No mis ma sellest ikka õpin, kui ajalugu ise…”
Loe edasiErinevatest tähtkujudest lapsed on erinevad ning lasteaeda või kooli minek mõjub neile erinevalt. Kuidas erinevatest tähtkujudest lapsed kooliteega toime tulevad ja sealsete katsumustega harjuvad?
Loe edasiKolmandas klassis küsib õpetaja muljeid klassiekskursiooni kohta:
“Lapsed, mis teile meie klassiekskursioonist meelde jäi?”
“Muuuu.”
Loe edasiJuku istub tunnis ja murrab pead:
“Jätaks õige suitsetamise maha…? Jooks ehk vähem…? Teeks narkotsiga lõpu…?”
Talle läheneb õpetaja ja küsib:
“Juku, kui palju on kaks korda kaks?”
Loe edasiÕpetaja küsib lastelt, kelleks nad suurena saada tahavad.
“Triin, kelleks sina saada tahad?”
“Ma pole veel päris kindel,” vastab Triin.
“Kui mul kasvavad suured tissid, siis modelliks…”
Loe edasiJuku istub tunnis. Õpetaja küsib lastelt, mis te ütlete kui te lähete vanaisa hauale.
Jukul sama aeg kukub kustukumm maha ja ta upitab. Jukul on käsi püsti (kuna ta upitab).
Loe edasi