Tähemärgid ja õppimine

KAALUD

Kaalud on kiire taibuga ning suudavad abstraktselt mõelda. Nad on arukad hinnangute andmisel ja neil on strateegiline mõtlemine. Vaidlustes sõnaosavad, nende seisukohad on hästi argumenteeritud. Kaalude meeleolude kõikumine tuleneb soovist jääda erapooletult õiglaseks. Otsustamist ei tohi survestada. Ajugümnastikas osavad ja kasutavad hädavalesid, et kellegi tundeid ei haavaks. Lõpuks tunnistavad kõik üles. Õpivad kiiresti inimestele meele järele olema, sageli võtavad vahekohtuniku rolli. Inimestele orienteeritud laps õpib kõige paremini seltskondlikus ümbruses, kus rõhk on koostööl, mitte konkurentsil. Õppimis- ja kunstiarmastus on loomupärane, saavutavad oma tahtmise sarmiga. Väldivad otsustamist, vajavad koostööd. Otsustamisvõimet aitab kasvatada vastutus. Tegeleb koolis vaid nende ainetega, mis huvi pakuvad. Hinded väga erinevad. Nõrgad hinded näitavad, milline aine ei meeldi või siis ei meeldi õpetaja. Kõrgkool on Kaalude jaoks “eluülikool”. Arvestusi ja eksameid kipuvad edasi lükkama, sest sotsiaalne ja armuelu segab. Kooli lõpetamisel võib tulemus olla kesine, aga elutarkust on rohkelt.




SKORPION

Tark, loogiline ja hea intuitsiooniga Skorpion tungib alati probleemi südamikku. Suurepärane strateeg, aga oma jäikade mõttemallidega häirib teisi. Skorpioni meelt muuta ei õnnestu. Armutult enesekriitiline, kahtlustav ja kättemaksuhimuline. Reetmist ei andesta juba lapseeas. Salapärane laps, tihti oma fantaasiamaailmas, tundlik, kergesti haavuv ja armukade. Surve avaldamisel torkab näilise ärrituseta (ärritus on pinna all). Skorpioni lastel esineb teatud julmust ja neid tõmbab paheline maailm. Intellektuaalselt stimuleeriv keskkond võib halba mõju vähendada. Ebamugavuse ja väsimuse korral emotsionaalsem kui teised lapsed. Tuleb anda varakult väikesi ülesandeid. Tujukal ja pahural Skorpionil on alati mingi probleem, aga ta ei räägi sellest. Sel juhul peaks õpetajaga rääkima. Kindel struktuur ja distsipliin on vajalik, vabakasvatus ei sobi. Sobib kool, kus õpetamine on kindlalt korraldatud. Õpingutest kõrvale ei hiili, eksamiteks valmistub hoolega. Kõrgkoolis ja vanemates klassides segab edukust pingeline armuelu ja varane seksuaalsus. Ei ole laisk ja omab tervet mõistust, aga elukogemuste kollektsioneerimine võib saada takistuseks varases eas.




AMBUR

Filosoofilise ja ebapraktilise mõistusega Ambur eelistab ideid nende elluviimisele. Leiab täiesti ebakonventsionaalseid lahendusi, mis isegi hästi toimivad. Leidlikuna armastab debatte ja on aus, aga tõe suhtes loominguline, sest reaalsus pole piisavalt põnev. Tüdinuna või tähelepanuta jäetuna kasutab oma teravat keelt relvana. Paiskab teistele karmi tõtt näkku, mis talle enamasti küll andeks antakse. Lõbus, entusiastlik ja teotahteline laps, kes sünnib siia ilma küsimused keelel. Paigal istuda ei suuda, koerustükkidelt tabatuna mõtleb välja erinevaid versioone juhtunust. Seiklushimuline laps vajab harivat keskkonda, mis soodustaks eneseväljendust. Lemmikloom aitaks vastutustunnet kasvatada. Ambur on elav ja nõudlik laps, kes kollektiivis saab hästi hakkama. Võib olla liiga lärmakas ja raskesti ohjeldatav. Sobib kool, mis arvestab lapse võimeid ja andeid ning kus on mõistlikud reeglid. Rumalatele reeglitele ei kuuletu, moraalilugemist ei talu. Koolis peaks suunama edukatele aladele. Sisemine sümboolne tuli peab saama süüdatud juba lapseeas, et sünniks kiindumus tõelisesse erialasse. Tähelepanematus pisiasjade suhtes võib saada takistuseks haridusteel. Enne eksameid ei korda materjali ja läheb sageli “mütsiga lööma”. Eeldusi saada juba kooliajal säravaks täheks. Akadeemilisel haridusel on tema jaoks oluline tähtsus, on “igavene õppur”. Sageli toimub osa õpinguid välismaal.




KALJUKITS

Kaljukitse terav mõistus on võimeline pikaajalisi tegevusplaane välja mõtlema. Eesmärgile suunatuna on ta elutark ja praktiline juba noorena, aga mingis mõttes piiratud mõttelennuga ja oma kitsarinnalisuses väga järjekindel. Korralik tavakohane hariduskeskkond sobib hästi, vajab vaid konkurentsi ja väljakutseid. Lasteaed sobib hästi ja on vajalik seltsimise harjutamiseks. Kaljukitsed on Sodiaagi raamatukoid. Kaljukitsest lapsele meeldib kuulata lugusid, nende kooliaeg on rõõmus, sageli on nad väga sportlikud. Pigem tuupur, kes edeneb koolis aeglaselt, aga järjepidevalt. Ei õhutamine ega näägutamine pane teda paremini tööle. Kaljukitsed õpivad visalt ja eluks ajaks. Annet on sageli teaduses ja matemaatikas. Kõrghariduse omandavad samuti pigem reaalainetes. Kaljukitse puhul on oluline julgustada teda oma võimeid hindama.




VEEVALAJA

Veevalaja intelligentsus, intuitsioon, loogilised mõtteprotsessid ja helge mõistus on sageli geeniuse piirimail. Tema kaugelenägelikkust ja originaalsust mõistetakse aga valesti. Veevalaja otsib õiglust ja võrdsust juba noores eas ning on valmis normidest lahti murdma igal ajahetkel. Ta on idealistlik visionär ning ideaalpilti mittesobivad inimesed praagib oma elust välja juba varases eas. Eriline laps, kes toimib ümbruskonnas katalüsaatorina, aga vajab siiski kindlat rutiini. Veevalajale sobib paremini ebakonventsionaalne hariduskeskkond, kus õhutatakse eksperimenteerima ja avastama. Veevalaja iseseisvus on kurikuulus, ta on aktiivne ja alati oma arvamusega. Lasteaias saab kõigiga ruttu sõbraks. Kui Veevalaja mossitab omaette, on midagi korrast ära. Sundimine ei ole tema puhul õige tee, sest juba varakult kujunevad välja oma seisukohad. Koolireegleid on tal raske järgida, selgitama peaks nende vajalikkust. Isepäine suhtumine õppimisse viib sageli hinded alla. Ülikooliski peaks endale aru andma, et kõik valitud ained on eriala jaoks vajalikud ja järgnev karjäär tuleb siis lendstardiga. Veevalaja elus on hobid tähtsal kohal.




KALAD

Kaladel on ebaratsionaalne ja illusoorne mõistus. Neid tõmbab müstika ja ebamaisus. Võivad ligi pääseda lõpututele infoallikatele. Empaatiliste unistajatena on siiski aktiivsed mõtlejad ning arenevad kunstilises ja fantaasiaküllases hariduskeskkonnas hästi. Distsipliin ei tohi olla karm. Nutavad palju, kui ebaharmooniline keskkond häirib. Väga tugeva kujutlusvõimega, mistõttu juba koolieas tuleks neis arendada ausust. Sageli leiavad lihtsama väljapääsu ebaausate võtetega. Kunstitunnid, loomingulised õppeained, ajalugu, geograafia, kirjandus ilmselt meeldivad. Kaladele meeldib ka kõrgkool, eriti teatri- või kunstikool, sest nad on loominguliselt andekad. Nende suurim oht koolieas on sõltuvusse sattumine ergutavatest ainetest.



Artikkel jätkub. Viite järgmisele lehele leiad pärast e-poe reklaami...





Suur valik ehteid, kodukaupu, matkatarbeid, mänguasju, kristalle, taro kaarte, seinapilte jne.


Kas sobime kokku?


Saatuse analüüs + saatus-tulevik horoskoop


Partnerlushoroskoop


Tass - Maxwell & Williams


Käevõru: maasika kvarts


Käevõrud partneritele: hauliit ja oonüks


Tassid: Almond Blossom - Vincent Van Gogh (2 tk)


Kõrvarõngad: ema ja tütar


Kaelakee: kuldobsidiaan


Roostevabast terasest kausid (3 tk)


Seinapilt lõuendil või kapal: Keila juga


Kaelakee: ema ja tütar



NB! Lehekülje sisu kopeerimine ei ole lubatud OÜ A.J.A. Grupp kirjaliku loata. Täpsemad lehekülje kasutustingimused leiad siit.

Kui soovid lisada siia lehele kommertsartiklit kliki siia.



Lehed ( 2 / 2 ): « Eelmised1 2

Seotud postitused