Kui rõivaste värv vastab inimese maitsele, siis tunneb ta ennast selles mugavalt. Sellele, kuidas inimesed teistele mõjuvad, aitab kaasa õige värvi valimine.
PUNANE
– muudab nähtavaks, paneb märkama
– annab lisaenergiat
– aitab kütkestada vastassugupoolt
NB! Vältida tuleks väsimuse, stressi ja närvilisuse korral. Tööintervjuul mitte kasutada.
Punases riietuses õpetaja muudab klassi närviliseks ja rahutuks.
ROOSA
– kui otsitakse sümpaatiat
– kui soovitakse õrn välja näha
– aiapidudel ja perekondlikel sündmustel, lastega olles
NB! Ülemustega vesteldes mitte kasutada. Kui soovitakse kedagi kütkestada või võrgutada, siis pole soovitav kanda.
LILLA
– muudab isikupäraseks
– näitab iseseisvust ja erilisust
– televisioonis mõjub hästi
– piduõhtutel
NB! Mitte kasutada masenduses ja depressioonis olles. Mitte kasutada, kui soovitakse
seltskonda sulanduda.
SININE
– kui soovitakse mõjuda arvestatavana
– kui soovitakse kohtumisel head muljet jätta
– tumesinine on “miljonäride” värv
NB! Vältida boheemlaste seltskonnas ja kui soovitakse mõjuda kunstiinimesena.
PRUUN
– kui soovitakse teisi vabamalt rääkima meelitada
– vanemate inimeste seltsis olles
– kui soovitakse head muljet jätta
NB! Piduõhtutel mitte, sest vähendab veetlust ja muudab vanemaks.
KOLLANE
– aitab erksana mõjuda
– tõstab tuju
– lastega olles väga hästi sobib
– oma sünnipäeval (eriti üksi olles)
– kui soovitakse seltskonnas tähelepanu tõmmata
NB! Kui staatus seltskonnas on “ei keegi”, siis tuleks vältida. Kui soovitakse laenu ja kui
soovitakse, et tõsiselt võetaks, siis vältida.
Artikkel jätkub. Viite järgmisele lehele leiad pärast e-poe reklaami...
Suur valik ehteid, kodukaupu, matkatarbeid, mänguasju, kristalle, taro kaarte, seinapilte jne.