VIOLETNE
Violetne sümboliseerib rikkust ja ekstravagantsust, fantaasiaid ja unistusi. See tugevdab hingelisi püüdlusi.
Psühholoogias teatakse, et see värv parandab inimeste ilutaju ja reageeringuid loovatele ideedele.
Violetset värvi kasutatakse tihtilugu selleks, et rõhutada kõrgele kvaliteedile. Violetne värv leiab eriti suurt kasutust just kosmeetikatoodete puhul.
Teenuste reklaami juures rõhutab violetne värv kõrgelthinnatavust ja tähelepanuväärsust.
Tihtilugu kasutatakse violetset värvi nende toodete ja teenuste puhul, mis on suunatud inimestele vanuses 18 25. Selle vanusegrupi inimesed näevad selles värvis seksikust, mässulisust ja innovatiivsust.
Violetset värvi kasutakse kõige enam sellistes valdkondades nagu disain ja kosmeetika.
Violetne värv töötab hästi koos kuldse, tumehalli, türkiissinise, kollakasrohelise, sügavpunase, roosa ja kollase värviga. Kombineerituna oranþiga, annab see toodetele ja teenuste reklaamile juurde unikaalse ja kaasaegse välimuse.
Violetse värviga seonduvad positiivsed mõjud:
– ebatavaline ja individualistlik, loov ja leidlik;
– hingeline ja intuitiivne;
– humanitaarne, ennastsalgav;
– müstiline, fantaasiarikas, tulevikule suunatud.
Violetse värviga seonduvad negatiivsed mõjud:
– ebaküps;
– ebapraktiline;
– küüniline ja endassesulgunud, ülespuhutus ja uhkeldav.
Violetne värv äritegevuses
Violetse värvi kasutamine nii toodete kui ka interneti lehekülgede juures on mõttekas siis, kui toode või teenus on suunatud naistele, lastele või noormeestele.
Akadeemilised organisatsioonid kasutavad tihti violetse värvi heledamaid toone, kuna see stimuleerib intellektuaalset mõtlemist ja suurendab saavutustele keskendumist.
Violetne värv sümboliseerib rikkust ja ekstravagantsust, seda eriti siis, kui violetne värv kombineerida kuldsete toonidega. Seda on raske saavutada interneti lehekülgedel, kus kuldne värv muutub määrdunud kollaseks. Samas töötab selline kombinatsioon hästi toodete pakendite ja reklaamide juures.
Noorukitele suunatud toodete puhul on violetse värvi kasutamine igati kasulik, kuna neile mõjub see värv alateadvuslikult vägagi stimuleerivalt.
Violetse värvi heledamad variatsioonid sobivad hästi naistele mõeldud teenuste ja toodete pakkumisel. Kahvatulilla värv rõhub nostalgiale, mistõttu töötab hästi vanavara ja käsitöö müügil.
Kiirviited värvide juurde:
Punane | Roheline | Valge | Kollane | Sinine | Pruun | Hall | Must | Hõbe | Kuld | Roosa | Oranž | Türkiissinine | Indigo | Violetne | Fuksiinpunane
Artikkel jätkub. Viite järgmisele lehele leiad pärast e-poe reklaami...
Suur valik ehteid, kodukaupu, matkatarbeid, mänguasju, kristalle, taro kaarte, seinapilte jne.