ROHELINE
Roheline värv sümboliseerib vitaalsust ja kasvu, nagu looduseski. Seda seostatakse uue eluga ja uuendustega. Psühholoogias on värvi seostatud ka mõttemaailma tasakaalu ja harmooniaga. Mõjub ju looduseski olemine inimhingele rahustavalt ja positiivselt.
Roheline värv paneb inimese mõtlema loodusele, keskkonnale, tekitades inimestes teatud määral kaastunnet teiste elusolendite ja keskkonna suhtes. See värv suurendab kaastunnet, heldust ja sümpaatiat.
Tumeroheline värv on seotud raha ja rikkusega, heleroheline aga värskuse ja kasvuga.
Rohelise värviga seonduvad positiivsed mõjud:
– usaldus, sõltumatus;
– areng, vitaalsus ja uuenduslikkus;
– taktitundelisus, emotsionaalne tasakaal;
– loodusearmastus, perekonnale suunatus;
– praktilisus;
– sümpaatsus, kaastundlikkus;
– heldus, lahkus ja lojaalsus;
– kohanemisvõime ja paindlikkus.
Rohelise värviga seonduvad negatiivsed mõjud:
– materialistlikkus;
– liigne ettevaatlikkus;
– kadedus, enesekesksus, ahnus;
– hoolimatus.
Roheline värv äritegevuses
Roheline värv tuleb äritegevusele kasuks eriti sellisel puhul, kui ettevõte ja organisatsiooni peamiseks tegevusalaks on tervis või hooldamine.
Roheline värv on ideaalne selleks, et näidata oma ettevõtet loodussõbraliku ja turvalisena. Kasutatakse ju rohelist värvi enamikel loodussõbralikel toodetel.
Roheline on värv, mis motiveerib inimesi organisatsioonidega liituma, tekitades neis kuuluvustunnet.
Nagu ka varem juba öeldud, on roheline värv seotud rahaga. Seda kasutaksegi tihtilugu paljude finantsasutuste sümboolikas. Rohelist värvi tasub kasutada siis, kui inimesi on vaja suunata mõtlemisele ja otsuste langetamisele.
Kiirviited värvide juurde:
Punane | Roheline | Valge | Kollane | Sinine | Pruun | Hall | Must | Hõbe | Kuld | Roosa | Oranž | Türkiissinine | Indigo | Violetne | Fuksiinpunane
Artikkel jätkub. Viite järgmisele lehele leiad pärast e-poe reklaami...
Suur valik ehteid, kodukaupu, matkatarbeid, mänguasju, kristalle, taro kaarte, seinapilte jne.