VALGE
Värvide psühholoogias sümboliseerib valge värvus uut algust ja puhtust. Valge värv ei mõjuta inimese tundeid, kuid samas avab inimese uuteks võimalusteks ja ettevõtmisteks. Inimesele tekib soov midagi luua ja saavutada.
Valge värv mõjub rahustavalt ning loob ettevõttest lihtsa ja efektiivse mulje.
Valge värv sümboliseerib võrdsust, õiglust ja erapooletust. See aitab luua korda ja suurendab professionaalset muljet ettevõttest.
Valget värvi kasutavad tavaliselt ettevõtted, kus soovitakse rõhutada puhtust nagu hambaarstid ja arstikeskused. Samas oleks raviasutustel mõttekas oma firmasümboolikas kasutada ka muid värve, nagu näiteks roheline või roosa, mis rõhuvad paranemisele, rahulikule meelele ja hoolitsemisele.
Valge värviga seonduvad positiivsed mõjud:
– puhtus, korraarmastus;
– võrdsus, täiuslikkus;
– lihtsus;
– veatu ja korralik;
– efektiivne, rikkumatu ja avatud;
– uus algus.
Valge värviga seonduvad negatiivsed mõjud:
– steriilsus, karmus;
– nõudlikkus;
– tühjus, isoleeritus;
– ettevaatlikkus, kriitilisus ja igavus.
Valge värv äritegevuses
Valge on parimaks värviks, mida kasutada interneti lehekülje taustavärvina. See võimaldab teistel värvidel enam esile tulla ning muudab teiste värvidega teksti (välja arvatud kollane) hästi loetavaks.
Valge värvi kasutamine muudab mulje interneti kodulehekülge omavast ettevõttest puhtaks, avatuks ja organiseerituks.
Kui ettevõte soovib rõhutada lihtsust, puhtust ja turvalisust, siis on valge värvi kasutamine igati õigustatud. Valget värvi on hea kasutada selliste toodete reklaamimisel, mis on seotud kõrgtehnoloogiaga, köögitarvikutega, vannitoatarvikutega, lastekaupadega ja tervisetoodetega.
Kiirviited värvide juurde:
Punane | Roheline | Valge | Kollane | Sinine | Pruun | Hall | Must | Hõbe | Kuld | Roosa | Oranž | Türkiissinine | Indigo | Violetne | Fuksiinpunane
Artikkel jätkub. Viite järgmisele lehele leiad pärast e-poe reklaami...
Suur valik ehteid, kodukaupu, matkatarbeid, mänguasju, kristalle, taro kaarte, seinapilte jne.