HÕBE
Hõbedane värv on seotud mainega, naiselike energiatega, rikkusega ja modernsusega. Peegeldab see värv selliseid väärtusi nagu intuitsioon, selgeltnägemine ja vaimsed võimed.
Psühholoogilises mõttes on värv rahustava toimega.
Hõbedane värv on nö. muutuv värv: muutuv, rahustav, puhastav.
Hõbedane värv sümboliseerib kannatlikkust, sihikindlust, väärikust, enesekontrolli, organiseerimisvõimeid ja vastutustunnet. See värv on valgustav ja tasakaalustav.
Kingituste pakkimisel toob hõbedane värv esile kingi suursugususe, muutes kingituse futuristlikumaks ja teaduslikumaks.
Hõbedase värviga seonduvad positiivsed mõjud:
– moderne, kõrgtehnoloogiline, teaduslik;
– glamuurne, eristuv, elegantne;
– konservatiivne, mõjuv;
– rahustav, tasakaalustav;
– intuitiivne, kujutlusvõimeline;
– naiselik energia, elukogenud;
– rikkus.
Hõbedase värviga seonduvad negatiivsed mõjud:
– külm ja isikupäratu;
– emotsionaalne ja pidevalt muutuv;
– varjatud.
Hõbedane värv äritegevuses
Hõbedane värv peegeldab toote väärtuslikkust, mistõttu on just hõbe see, mida paljude käsitöötoodete juures kasutatakse. Ka kaupluste sisustuste juures on hõbedaste elementide kasutamine kasulik, kuna tekitab klientides mulje, kui kvaliteetsete toodete müügikohast.
Hõbedast värvi võib tänapäeval seostada ka selliste tootegruppidega nagu elektroonika ja infotehnoloogia.
Hõbedane värv töötab praktiliselt iga ettevõtte reklaamkampaaniates, rõhutades kvaliteeti ja modernsust.
Hõbedane värv ei tööta hästi interneti lehekülgede disaini juures, sest see võib näida halli värvina, mis aga rõhub külmusele ja isikupäratusele.
Kiirviited värvide juurde:
Punane | Roheline | Valge | Kollane | Sinine | Pruun | Hall | Must | Hõbe | Kuld | Roosa | Oranž | Türkiissinine | Indigo | Violetne | Fuksiinpunane
Artikkel jätkub. Viite järgmisele lehele leiad pärast reklaami...